Reebok + Shopify + (<300 000 * x Kč) = ….
- Kateřina Šislová
- 9. 6.
- Minut čtení: 1
Přes 300 000 objednávek (!) co teď musí nějak vyřešit…
K mediálním tématům se nevyjadřuju, dokud jsou otevřená, nicméně tohle mi nedá a pojďme se na to podívat trošku jinak.
Nemusíme se bavit a představovat si o jakou “kauzu” či nakupové šílenství jde.
Nicméně, vzhledem k tomu, že Reebok běží na Shopify… mám pár slov.
Marketing VS fatální chyba? 😨
• Při nastavování trhu se mění / převádí měna automaticky podle kurzu (nezažila jsem, že by si to někdo dělal “růčo”). A my víme, že některé produkty měly ceny správně 🧐
• Během víkendu dostal Reebok tak obrovskou reklamu! Statisíce návštěvníků, mraky objednávek nejen na slevněné produkty, dokola skloňované “to” slovo, logo snad na všech sociálních sítích… -> obrovský boom 💣
JENOMŽE:
Podle VOP mají možnost stále od nákupu / objednávky odstoupit, což si myslím, že by bylo hodně riskantní. Najednou by ten boom zmizel 👻. Lidi by byli naštvaní.
Když ale objednávky splní, jejich boom tady bude mnohem déle = reklama “zadarmo” (ne doslova, jsou minus marže atd.)
A TEĎ:
Aktuálně ze stránek zmizela možnost nákupu pro český trh a údajně, údajně.. (raději dvakrát), už posílají omluvný e-mail s 10% slevou na standardní ceny.
Upřímně… být v centru Reebok = zajímali by mě hlavně čísla. Všechna. Pak až bych jednala.
Co Vy, marketing nebo chyba?
Comments