top of page

Reebok + Shopify + (<300 000 * x Kč) = ….

Přes 300 000 objednávek (!) co teď musí nějak vyřešit…


K mediálním tématům se nevyjadřuju, dokud jsou otevřená, nicméně tohle mi nedá a pojďme se na to podívat trošku jinak.


Nemusíme se bavit a představovat si o jakou “kauzu” či nakupové šílenství jde.


Nicméně, vzhledem k tomu, že Reebok běží na Shopify… mám pár slov.


Marketing VS fatální chyba? 😨


• Při nastavování trhu se mění / převádí měna automaticky podle kurzu (nezažila jsem, že by si to někdo dělal “růčo”). A my víme, že některé produkty měly ceny správně 🧐


• Během víkendu dostal Reebok tak obrovskou reklamu! Statisíce návštěvníků, mraky objednávek nejen na slevněné produkty, dokola skloňované “to” slovo, logo snad na všech sociálních sítích… -> obrovský boom 💣


JENOMŽE:


Podle VOP mají možnost stále od nákupu / objednávky odstoupit, což si myslím, že by bylo hodně riskantní. Najednou by ten boom zmizel 👻. Lidi by byli naštvaní.


Když ale objednávky splní, jejich boom tady bude mnohem déle = reklama “zadarmo” (ne doslova, jsou minus marže atd.)


A TEĎ:

Aktuálně ze stránek zmizela možnost nákupu pro český trh a údajně, údajně.. (raději dvakrát), už posílají omluvný e-mail s 10% slevou na standardní ceny.


Upřímně… být v centru Reebok = zajímali by mě hlavně čísla. Všechna. Pak až bych jednala.


Co Vy, marketing nebo chyba?

Comments


Commenting on this post isn't available anymore. Contact the site owner for more info.
bottom of page