Na začátku prosince jsem byla pozvána na 6. ročníku konference Brand & Content Marketing, která se konala ve Forum Karlín v Praze. Tato jednodenní akce se stala skutečnou univerzitou moderních přístupů a inovací v oblasti značek, médií a content marketingu.
Program, který byl nabitý inspirací
Konference přilákala špičky z oboru, včetně lídrů ze společností jako Samsung, Česká spořitelna nebo TV Nova. Mezi nejzajímavější momenty patřily:
Panelová diskuse "The Future Trend", kde se řešila budoucnost online světa, trendy v influencer marketingu i strategie pro úspěch v digitálním prostoru. Diskuzi moderovala Kateřina Borovanská, která je například majitelkou skupiny F, která organizovala letošní Fenix Awards a zúčastnili se lídři jako Erika Eliášová nebo Veronika Tázlerová.
Přednáška Česká spořitelna: Posun k fintechu, kde Michal Kosař představil konkrétní kroky vedoucí ke zvýšení povědomí o značce a podpoře IT pozic.
Příběh Novy a Voyo, který ukázal, jak televize adaptovala svou značku pro moderní digitální věk.
Andy Sitta ze Seznamu například mluvil o kampani ze Seznamu pro Dacii, jejiž cílem bylo upoutat pozornost na novou Dacii Duster 2024.
Vogue a Louis Vuitton? Ano, i toho bylo na scéně, spíše tedy na podiu. Za Vogue a LV zde byla Hellen, která mluvila i o kampani pro tyto dvě značky.
Networking a zábava
Kromě odborného programu byl důležitou součástí dne prostor pro networking. Coffee breaky, oběd a dokonce DJ na pódiu zajistili příjemnou atmosféru pro sdílení nápadů a navazování kontaktů. Musím říct, že jídlo bylo opravdu skvělé a výběr byl široký.
Proč se těšit na další ročník
Tato konference nebyla jen přehlídkou úspěšných case studies a diskuzí o trendech. Nabídla také přístup k novým perspektivám a přímý kontakt s odborníky, což je neocenitelné pro každého, kdo chce držet krok s rychle se měnícím světem marketingu.
Jak vypadal Fenix Awadrs 2024 se můžete podívat na tomto videu.
A proč jsem na konferenci byla i já? Přeci jen jsem člověk, který staví webové stránky a e-shopy. On-line prezentaci / verzi, třeba Vašeho, podnikání a je opravdu důležité brát ohledně při takové tvorbě na spousty dalších prvků prezentace. Navíc, probíralo se i to, co celkově čeká on-line svět v roce 2025 a já chci, aby moji klienti na toto byli připravení.
Comments